Posiadamy narzędzia informatyczne wspierające w procesie opracowania dokumentacji planistycznej:

Generator Kart Realizacji Zadań Operacyjnych został opracowany w oparciu o dedykowaną aplikację powstałą z wykorzystaniem oprogramowania Microsoft Excel.

Bazą do tworzenia kart jest umieszczona w jednym arkuszu MS Excel Tabela Realizacji Zadań Operacyjnych instytucji w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.

Proces automatycznego generowania kart realizacji zadań operacyjnych pozwala na wygenerowanie kart realizacji zadań operacyjnych koordynatora i realizatora oraz jednostek podległych.

W karcie automatycznie zostaną wypełnione – odwzorowane dane z Tabeli Realizacji Zadań Operacyjnych takie jak: typ zadania, sytuacja planistyczna, numer zadania własnego, treść zadania głównego, podmioty współdziałające zewnętrznie, podmioty współdziałające wewnętrznie, termin realizacji zadania oraz dokumentacja bazowa.

Po wygenerowaniu Karty Realizacji Zadania Operacyjnego pozostaje tylko uzupełnić: osoby odpowiedzialne za wykonanie zadania i wykonawców, treść i oznaczenie (numerację) zadania własnego (uszczegółowionego w ramach realizacji głównego zadania operacyjnego) oraz procedurę,

Aplikacja komputerowa do opracowania dokumentacji jednostki przewidzianej do militaryzacji daje możliwość nadawania i zdejmowania przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych, generowania dokumentacji do właściwych organów wojskowych, generowania dokumentacji jednostki przewidzianej do militaryzacji i jednostki zmilitaryzowanej, takich jak:

  • indywidualne karty przydziału organizacyjno-mobilizacyjnego,
  • wydruków seryjnych wezwań oraz wskazywania osób, które przekroczyły wiek emerytalny,
  • wezwań,
  • wyłączenia od powszechnego obowiązku,
  • etat jednostki zmilitaryzowanej,
  • książki obsady etatowej,
  • automatyczne generowanie kosztów dla całego przedsiębiorstwa na podstawie wprowadzonych danych dot. kosztów pracy na danym stanowisku,
  • umożliwiania wprowadzania informacji do bazy danych z innych systemów, w szczególności z systemu MS Excel,
  • umożliwienia filtracji czasowej umożliwiającej weryfikację i generowanie danych do korespondencji z WCR (Wojskowe Centrum Rekrutacji).

Szczegóły w instrukcji: